Dažniausiai užduodami klausimai
Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie prekių užsakymą, pirkimą ir pristatymą.
Jei atsakymo į jums aktualų klausimą neradote, kreipkitės tiesiai į www.wellshave.lt:
el. paštu: info@wellshave.lt arba telefonu: +37067936029
Prekes galite užsisakyti visada, kada tik norite (bet kuriuo paros metu). Jūsų užsakytus pirkinius išsiųsime kitą darbo dieną.
Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje ir už jos ribų.
Išsirinkite norimas prekes, įdėkite jas į krepšelį, suveskite prekės pristatymui reikalingus duomenis, pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą, pažymėkite langelį ,,Pirkti“ ir sumokėkite.
Jūs galite sumokėti už prekes naudodamiesi elektroninės bankininkystės sistema bei Paysera.
Gavę apmokėjimą, apie užsakymą nedelsiant informuosime Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.
Tikrai taip, kiekvieną kartą perkant mūsų internetinėje parduotuvėje bus išrašyta ir elektroniniu paštu atsiųsta sąskaita faktūra.
Galite pasirinkti Jums patogiausią prekių pristatymo būdą:
atsiimti prekes Omniva paštomate (per 1-2 d. d.);
atsiimti prekes LP Expres siuntų terminale (per 1-2 d. d.);
atsiimti prekes pašto skyriuje (per 2-5 d. d.);
Mes neturime fizinės parduotuvės, kurioje būtų galima apžiūrėti prekes. www.wellshave.lt vykdo internetinę prekybą, todėl mokėjimų grynais pinigais nepriimame. Jūs galite užsisakyti prekių pristatymą į artimiausią Omniva paštomatą, LP Expres siuntų terminalą arba pašto skyrių.
Nedelsiant susisiekite su mumis el. paštu info@wellshave.lt, tel. +370 679 36 029.